استقلال در حالی که با یک گل عقب افتاده بود موفق شد با پنالتی یامگا بازی را به تساوی بکشاند و با یک امتیاز از سیرجان برگردد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسیح زاهدی (۲۰) از گل گهر و کوین یامگا (۴۴) از استقلال گلزنان این دیدار بودند.

غافلگیری استقلال و گلزنی یامگا در ادامه

بازی دو تیم گل گهر و استقلال تهران در حالی مقابل هم قرار گرفتند که دو تیم قبل از سوت آغاز بازی یک دقیقه به احترام در گذشت ملیکا محمدی بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال بانوان سکوت کردند. بازی بین دو تیم پایاپای دنبال می‌شد و دو تیم موقعیت‌های جدی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکرده بودند تا اینکه در دقیقه ۲۰ مسیح زاهدی روی ارسال زیبای رزاق پور و اشتباه مسلم سید حسین حسینی گل اول سیرجانی‌ها را وارد دروازه استقلال کرد تا یک بر صفر از میهمان خود پیش بیافتد. گلی که البته مشکوک به آفساید هم بود.

در ادامه دو تیم با بازی هجومی که ارائه دادند مقابل دروازه‌های یکدیگر صاحب موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر داشتند تا در دقیقه ۴۴ استقلالی‌ها روی خطای هند بازیکنان گل گهر صاحب یک ضربه پنالتی شد که کوین یامگا هافبک فرانسوی آبی‌های پایتخت پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همه چیز بار دیگر مساوی شود. بعد از گل مساوی استقلال بازی روند عادی خود را دنبال کرد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

سیو عالی اخباری

شاگردان جواد نکونام که برای تداوم صدرنشینی به سه امتیاز این دیدار داشتند، در دقایق میانی نبض بازی را در اختیار داشتند و در دقیقه ۶۶ تا آستانه باز کردن دروازه گل گهر هم پیش رفتند اما ضربه آرمان رمضانی را محمدرضا اخباری با واکنشی تماشایی دفع کرد تا آبی ها همچنان در حسرت رسیدن به گل دوم باقی بمانند.

حسینی ناجی استقلال

در دقیقه ۷۷ این دیدار گل گهری ها تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند و در شرایطی که مهاجم این تیم درون محوطه جریمه مقابل دروازه موقعیت باز کردن دروازه را داشت اما ضربه او را سیدحسین حسینی با واکنشی زیبا دفع کرد تا تیم میزبان از رسیدن به گل دوم محروم بماند.

فشار استقلال برای رسیدن به گل برتری

صدرنشین لیگ برتر که تساوی در این دیدار می توانست موقعیتش را به خطر بیندازد در ۱۰ دقیقه پایانی فشار زیادی به تیم میزبان آورد تا بتواند با زدن گل برتری سه امتیاز خارج از خانه را به خود اختصاص دهد اما حملات این تیم زهر لازم را نداشت و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. گل گهر سیرجان هم ۱۹ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت.

کد خبر 818425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    خدا برکت بده به این وپنالتیهای بادآورده وتلکه که دوهفته است استقلال را ازشکست نجات میدهد واقعا تیمی حکومتی ترازاستقلال داریم